11 februari 2019

Måndag

Allmänt

Ny vecka och nya tag. Idag jobbar jag som sagt eftermiddag och vi har ju hunnit med en del nu på förmiddagen ändå. Esmeralda slog upp ögonen runt 6.15 och sen har det varit full fart sen dess. 
Började lugnt med frukost framför tven och sen vart det att slänga i lite tvätt i maskinen innan jag tog en tur på motionscykeln på 40 min. 

Nu har jag precis kommit ur duschen, Esmeralda fick hänga med in hon också då jag vill spendera så mycket tid som möjligt med henne🙈 när jag jobbar eftermiddag och sen förmiddag dagen efter så går det ju nästan 29 timmar innan jag ser henne igen( sover innan jag åker till jobbet, sover när jag kommer hem och sover när jag åker nästa morgon.) 😢 Känns som lite lång tid faktiskt 😞Tur att det inte är så ofta iallafall. 

Nu ska vi strax äta lunch innan lillfia ska sova sin middagslur och jag ska se ett avsnitt Dynasti innan jag drar till jobbet👌🏻
(null)
Hur söt är inte hon då😍❤️
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress